Ποιοι Είναι οι Βασικοί Λόγοι Καταγγελίας Στοιχηματικής Εταιρείας
Κατά την διάρκεια της παικτικής σας δραστηριότητας σε έναν Bookmaker, όσο μεγάλη ή μικρή και να είναι αυτή, είναι πιθανόν να αντιμετωπίσετε καταστάσεις που θα σας δυσαρεστήσουν, τόσο αναφορικά με τα μπόνους και τις προσφορές, με την διευθέτηση κάποιου δελτίου σας, όσο και με προβλήματα σε συναλλαγές και ταυτοποίηση.
Προβλήματα με προσφορές και μπόνους
Κλασικός λόγος που επιφέρει αρνητικά σχολια στις στοιχηματικες εταιριες εξωτερικου, είναι το κομμάτι του 100% Bonus Πρώτης Κατάθεσης και των προσφορών. Είτε γιατί δεν σας πιστώθηκε κάποια προσφορά, είτε γιατί κάποιο ποντάρισμά σας δεν συμπεριλήφθηκε στο τζιράρισμά σας, είτε γιατί “φάγατε” περιορισμούς λόγω κατάχρησης ενός μπόνους, πρόκειται για έναν από τους πιο συνήθεις λόγους για να έρθετε σε ρήξη με την εταιρεία στην οποία ποντάρετε τα χρήματά σας.
Λανθασμένη διευθέτηση δελτίου
Είναι πιθανόν ένα κερδισμένο σημείο να καταχωρηθεί ως χαμένο εκ παραδρομής, ή ακόμα και ένα ολόκληρο δελτίο να έχει περαστεί ως χαμένο ενώ δεν είναι. Φυσικά υπάρχουν και οι περιπτώσεις όπου μπορεί να αδικηθείτε χωρίς λόγο. Έχει συμβεί άλλωστε σε φιλική αναμέτρηση που έχει ολοκληρωθεί over (το οποίο είχε επιβεβαιωθεί από το 40’), να περαστεί ως άκυρο το ματς, γιατί εν τέλει οι δύο ομάδες αποφάσισαν να παίξουν και παράταση!
Ζητήματα που αφορούν τις συναλλαγές
Και αυτό είναι ένα ακόμα από τα πολύ συνηθισμένα προβλήματα των παικτών, ακόμα και στις στοιχηματικές εταιρίες με γρήγορες αναλήψεις. Τα θέματα προκύπτουν κυρίως στις αναλήψεις, μιας και στις καταθέσεις στην ουσία το μόνο θέμα που μπορεί να υπάρξει, είναι να μην είναι αποδεκτή η κάρτα σας. Στις αποπληρωμές ωστόσο μπορεί να παρατηρηθούν μεγάλες καθυστερήσεις, λόγω ταυτοποίησης στοιχείων ή λόγω του ότι η εταιρεία μπορεί να έχει… flagάρει κάποιον παίκτη.
Θέματα που αφορούν την ταυτοποίηση
Και εδώ μπορεί να υπάρξουν αρκετά μπερδέματα, ακόμα και στις καλύτερες στοιχηματικές εταιρείες, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να στείλετε επιπλέον έγγραφα για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας, ή αποδεικτικό κατοικίας, μεταξύ άλλων, ακόμα και όταν πρόκειται για στοιχηματικές εταιρίες χωρίς ταυτοποίηση. Βέβαια υπάρχουν και οι περιπτώσεις όπου οι εταιρείες δεν… πείθονται ότι είσαστε εσείς εκείνοι που βλέπουν στην ταυτότητά σας και θα απαιτήσουν σέλφι με την ταυτότητα δίπλα στο πρόσωπό σας, ακόμα και βιντεοκλήση για να αποδειχθεί ότι είσαστε εσείς εκείνος/η που στέλνει τα έγγραφα του στην εταιρεία.
Μπορώ να κάνω στην εγχώρια αρχή καταγγελία για στοιχηματική του εξωτερικού;
Μπορείτε να κάνετε καταγγελία, εννοείται, όμως το μοναδικό που θα κερδίσετε, θα είναι να μπει στην μαύρη λίστα και όχι να βρείτε το δίκιο σας. Αν θέλετε να πετύχετε το σκοπό σας ωστόσο, το να δικαιωθείτε στο εκάστοτε ζήτημα που έχει προκύψει, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αντίστοιχη αδειοδοτική αρχή και να ακολουθήσετε τα βήματα που θα βρείτε λίγο πιο κάτω.
Υπάρχει η δυνατότητα για καταγγελία για φρουτάκια σε κάποια αρχή;
Για κάθε θέμα το οποίο αφορά την παικτική σας δραστηριότητα, ακόμα και αν αυτό αφορά τα φρουτάκια, θα πρέπει να απευθυνθείτε πρώτα στη στοιχηματική εταιρεία – καζίνο με το οποίο “συνεργάζεστε” και εφόσον δεν βρείτε το δίκιο σας, να περάσετε στο επόμενο βήμα, στην καταγγελία στην αδειοδοτική αρχή και αν χρειαστεί να φτάσετε ως και τη μήνυση.
Μπορώ να κάνω μήνυση σε στοιχηματική;
Σαφώς και μπορείτε να προβείτε σε νομικές ενέργειες εναντίον της στοιχηματικής εταιρείας στην οποία παίζετε, άλλωστε μην ξεχνάτε ότι διακυβεύονται τα χρήματά σας. Βέβαια θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσετε την βασική διαδικασία και να υποβάλλεται τα παράπονα στο sportsbook με το οποίο συναλλάσεστε και στη συνέχεια να προβείτε σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.
Από εκεί και πέρα καλό θα είναι να βοηθάτε τη στοιχηματική κοινότητα υποβάλλοντας σχολια για τις στοιχηματικες εταιριες. Μην ξεχνάτε ότι η φωνή σας έχει δύναμη και τα σχολια για τους bookmakers μπορούν να βοηθήσουν και άλλους παίκτες να αποφύγουν τις κακοτοπιές.
Τι λύση θα μου προσφέρει η εκάστοτε αδειοδοτική αρχή;
Όταν υποβάλλονται παραπονα για στοιχηματικες εταιριες, οι αδειοδοτικές αρχές επικοινωνούν με τον bookmaker, τον καλούν σε απολογία και φροντίζουν για την επίλυση του θέματος. Μπορούν να υποχρεώσουν την στοιχηματική να διευθετήσει άμεσα το θέμα σας και σε περίπτωση όπου δεν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε είναι πολύ πιθανόν ακόμα και να αφαιρέσουν την άδεια από το sportsbook το οποίο έχει εμπλακεί στην υπόθεση. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν να αποδειχθεί ότι όντως έχετε δίκιο.
Συνολικά, θα πρέπει να ακολουθείται η στάνταρ διαδικασία και εφόσον δεν βρεθεί άκρη στη διαμάχη θα χρειαστεί να επέμβει η αδειοδοτική αρχή (Κουρασάο, MGA, UKGC για παράδειγμα), προκειμένου να υπάρξει μια οριστική λύση. Φυσικά και δεν είναι πάντα εφικτό κάτι τέτοιο και μερικές φορές τα πράγματα θα πρέπει να φτάσουν ακόμα και μακρύτερα από ότι πιθανόν θα είχατε φανταστεί, ακόμα και σε μήνυση.
Ποια Είναι τα Βήματα για Καταγγελία Ξένης Εταιρείας;
Σε περίπτωση κατά την οποία έρθετε σε διαμάχη με την στοιχηματική σας εταιρεία θα πρέπει πρώτα να διαβάσετε τους όρους που αφορούν το δικό σας θέμα, εν συνεχεία να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, αν χρειαστεί να κλιμακώσετε την υπόθεση σε υψηλότερα ιστάμενα πρόσωπα και μετά να φτάσετε στο σημείο της καταγγελίας και της εμπλοκής της αδειοδοτικής αρχής.
Διαβάζω τους όρους
Έχει προκύψει, για παράδειγμα, λάθος στην διευθέτηση του στοιχηματικού δελτίου σας. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ξεκινήσετε την αναζήτησή σας από το να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης εταιρείας για το θέμα που σας απασχολεί. Στην περίπτωση που προαναφέραμε, θα πρέπει να δείτε τι αναφέρεται στους κανονισμούς αναφορικά με την διευθέτηση των δελτίων γενικά, αλλά και σε κάθε άθλημα ξεχωριστά.
Επικοινωνία με τη στοιχηματική
Αφού έχετε επιβεβαιώσει ότι από τη μεριά σας δεν υπάρχει κάτι μεμπτό και έχοντας πρώτα τραβήξει screenshot με τα σημεία των Terms and Conditions τα οποία σας δικαιώνουν, τότε αναλαμβάνετε να επικοινωνήσετε με τον bookmaker σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω live chat για αρχή, για να δηλώσετε το πρόβλημά σας. Στη συνέχεια, καλό θα ήταν να αποστείλετε και ένα μέιλ με τα screenshot που έχετε κρατήσει, για να κάνετε πιο έγκυρο το επιχείρημά σας.
Escalate σε υψηλότερα κλιμάκια
Σε περίπτωση που δεν έχει επιλυθεί ήδη το ζήτημά σας, θα πρέπει να ζητήσετε να επικοινωνήσετε με κάποιο ανώτερο στέλεχος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Στη συνομιλία σας με εκείνον και εφόσον και πάλι δεν βρεθεί κοινό έδαφος, θα πρέπει να ενημερώσετε και να επικοινωνήσετε τις προθέσεις να προβείτε σε καταγγελία.
Συμπλήρωση της φόρμας παραπόνων
Στο αμέσως επόμενο βήμα, θα πρέπει να πάτε στην αντίστοιχη φόρμα παραπόνων, να τη συμπληρώσετε παραθέτοντας και τα στοιχεία τα οποία σας δικαιώνουν και να πατήσετε υποβολή. Το αίτημά σας σε αυτή την περίπτωση εξετάζεται από ανώτερα στελέχη και η διαδικασία αυτή μπορεί να διαρκέσει μέχρι 10 ημέρες.
Καταγγελία στην αδειοδοτική αρχή
Αν και πάλι δεν βρείτε το δίκιο σας, τότε η τελευταία επιλογή σας, είναι να περάσετε σε καταγγελία στην αδειοδοτική αρχή στην οποία υπάγεται ο εκάστοτε bookmaker. Και φυσικά μπορείτε να κάνετε και μήνυση σε στοιχηματική εταιρεία δια μέσω του νομικού σας εκπροσώπου. Η καταγγελία οφείλει να είναι επώνυμη και να περιλαμβάνεται στο μέιλ σας κάθε ενέργεια που κάνατε προτού φτάσετε σε αυτό το στάδιο της κλιμάκωσης.
Επικοινωνία με το Nees Stoiximatikes
Παρά τα όσα έχετε κάνει παραπάνω, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας και να μας αναφέρετε τη φύση του προβλήματος και εμείς θα προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επαφή με τη στοιχηματική εταιρεία και να βοηθήσουμε στην επίλυση του θέματος. Παράλληλα, καλό θα είναι να αναφέρετε όλα όσα έχετε αντιμετωπίσει και σε κάποιο forum, ώστε να γνωρίζει η στοιχηματική κοινότητα τι μπορεί να αντιμετωπίσει στον ίδιο ή σε άλλο bookmaker.
Τι να Προσέξω στα Σχολια των Παικτών για τις Στοιχηματικες Εταιρείες;
Κατά την έρευνά σας στο ίντερνετ, θα βρείτε παράπονα για στοιχηματικες εταιριες τα οποία θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου κάποιο πρόβλημα είναι μάλλον… παραφουσκωμένο, κάποια άλλα μπορεί να είναι πολύ μακριά από τη σφαίρα της πραγματικότητας και σε άλλες περιπτώσεις η πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική.
Δηλαδή ο καταγγέλων να είναι scam παίκτης και απλά να προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις για να καλύψει το δικό του σφάλμα ή να είναι ακόμα και βαλτός από ανταγωνιστή, με στόχο να σπιλώσει το όνομα του εκάστοτε bookmaker.
Τα σχόλια τα οποία αναφέρουν και μήνυση σε στοιχηματική εταιρεία θα πρέπει να λαμβάνονται περισσότερο σοβαρά υπόψιν, μιας και εκεί υποδηλώνεται πραγματικά σοβαρό πρόβλημα για να φτάσει ένας παίκτης σε τέτοια κατάσταση. Όπως και να έχει, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχετε την κριτική σας σκέψη σε εγρήγορση για να αντιληφθείτε ποια σχόλια αξίζει να λάβετε υπόψιν και ποια όχι.
Εξαρτάται πρώτα από όλα το αν έχετε όντως δίκιο στο ζήτημα που έχει προκύψει. Αν όντως έχετε τις αποδείξεις ότι θα πρέπει να δικαιωθείτε και η εταιρεία σας δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη, η αδειοδοτική αρχή έχει τον τρόπο να πάρετε αυτό που σας αξίζει.
Όχι, θα πρέπει να περάσετε υποχρεωτικά από όλα τα στάδια που αφορούν ένα παράπονο προς μία στοιχηματική εταιρεία και μόνο αφού δεν βρείτε άκρη και γνωστοποιήσετε την πρόθεσή σας να κάνετε καταγγελία, θα πρέπει να προβείτε σε αυτή.
Εξαρτάται από το ύφος και το πόσο… πραγματικό φαίνεται το ζήτημα που έχει παραθέσει ο εκάστοτε χρήστης. Θα πρέπει να μπορείτε να ξεχωρίσετε την πραγματική καταγγελία, από εκείνη που έχει σκοπό να βλάψει μια στοιχηματική με δόλιους σκοπούς.
Ό,τι θα πρέπει να κάνετε και σε κάθε άλλη περίπτωση, να ακολουθήσετε κοινώς την διαδικασία που ορίζεται από τις στοιχηματικές και την αδειοδοτική αρχή, ξεκινώντας από επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης, φτάνοντας ως και την μήνυση στη στοιχηματική εταιρεία, στην χείριστη περίπτωση όπου δεν έχει βρεθεί λύση του ζητήματος ως τότε.